JOM FOLLOW!

Sunday, October 30, 2011

Sesi Pecah Bendungan


.:: SALAM PERKENALAN ::.


--------------------------------------------------------------




Nama diberi Shuhada Binti Muslim

Diberi peluang melihat dunia ini pada tarikh keramat 16 September 1989, jam 5.04 pagi di Hospital Daerah Butterworth (Thank You So Much Mom)

Kini merupakan seorang mahasiswa bagi program Pendidikan Bimbingan & Kaunseling di Universiti Pendidikan Sultan Idris yang dulunya dikenali sebagai SITC (tiada lama tiada baharu)

Minat dalam dunia blogging timbul sejak menuntut di tingkatan 6 rendah lagi, ini blog pertama saya ( Tinta Cik Baby ) dan kini menyambung minat itu setelah diberikan tugasan oleh pensyarah bagi kursus Pengajaran, Teknologi dan Penaksiran, En. Aziz Yatim (Beliau adalah inspirasi saya dalam usaha menyiapkan sebuah blog yang berguna pada diri ini dan anda yang lain)

--------------------------------------------------------------

Ikutilah hasil tinta yang saya lakarkan dalam blog yang mungkin sekadar picisan ini tetapi ketahuilah, saya mengharapkan setiap pembacanya akan mendapat sesuatu daripada tinta-tinta saya.

Sekalung ucapan terima kasih buat anda yang sudi menjengah blog ini dan juga anda yang telah menyertai tapak blog saya yang seadanya ini.


TERIMA KASIH


No comments: